10 september 2010

If i spell it out loud....

kanske det funkar....lurar mig själv till att banta...igen....skillnaden är att det är FREDAG....och jag har alltid börjat en måndag. Gör jag detta bara för att misslyckas, för lite så känns det ju inför stundande helg o allt. Fast om jag kör lchf metoden kan man ta sig ett glas vin och en smula mörk choklad.Ok jag kör!!!!Har tänkt att jogga en längre runda idag på 1.6 mil....peppning av mig själv pågår.Jag veeeet att det långt och jag fattar inte heller vad det ska vara bra för egentligen=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv