05 september 2010

Resume tjej milen 2010

Imorse vaknade jag med jordens nästäppa men ville ändå inte kasta in handuken. For till Stockholm och införskaffade en nässpray så var saken biff.
(Jag vet att det inte är jättebra och löpa med förkylning men kände att den var överkomlig)

28.000 fatta vad många det är egentligen!!!Sjuuuuukt mycket folk och det innebar att det var sjukt mycket folk i startfållan. Det var bara glömma uppvärmningen som säkert var jättebra annars. Den leddes av sats.
Dem 2 första km gick i nästan promenad tempo vilket stressade mig jättemycket och tog på krafterna på ett konstigt sätt. Tempot var liksom inte ens egen på nåt vis och försökte man komma om var det inte så lätt. Efter ett tag var det lättare att jogga men fortfarande var det trångt och man fick zick zacka för att komma nån vart då många faktiskt ínte respekterade att dem som inte orkade springa skulle hålla en viss sida och det blev totalt stop pga detta. Det var ändå en väldigt kul upplevelse och väldigt vacker bana!Tiden är jag väl egentligen inte särskilt nöjd med, men av 28.000 anmälda (osäker på hur många som kom i mål exakt)var jag inte helt ute och cyklade iaf. Vädret var vackert solen sken mest hela tiden. Roligt jippo runt hela arrangemanget=)Familjen var med till Stockholm och passade på att gå på vasamuseet,junibacken och gröna lund.Alla glada och nöjda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv