16 september 2010

Om jag lägger på ett kol...

så kanske jag hinner plita ner en rad här oxå idag. Kompis det går bra nu så missförstå mig inte nu men idag går det i ett jag lovar. Jobba fm. Race hem för att ut o jogga med hundarna(blev bara 6 km men ändå)släppt ut getdamerna på grönbete,gett kärlek till alla andra djuren oxå. Letat frenetiskt efter skott till lerduveskyttet imorgon kväll här hemma.Sen snabblagat kvällsmaten så det finns när jag kommer hem efter ett kvällsjobbpass. Nu måste jag rusa för jag ska ta ett sånt utvecklingssamtal på Elinas skola innan kvällspasset.Och sist men inte minst lilla mamma fyller år idag!Fira henne blir en annan dag känns det som men vi sågs ju igår då jag passade på att förtids gratulera=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv