28 januari 2012

Ahapp det sket sig...igen

Vinfri helg....tar vi en annan gång.Gårdagskvällen på firande gick riktigt bra utan vin...jag var kanske fullast ändå;)Men då jag skulle köra bil var det ett enkelt val.Men ikväll.....sket det sig.Ett par glas av amaronen kan man väl unna sig och när man ska bort o allt...igen.Bjudmat 2 kvällar i rad.Det är så man kan vänja sig=) Åkt grillor på sjön och det måste firas.Jag menar att vi överlevde o så........och andra saken att fira är att vi åkte lite cross här hemma och överlevde det med.......DÅ förstår du vad jag menar.Trevlig helg!Ta det lugnt.Hitta alltid en alledning till ett glas amarone.Det finns en jag lovar.

1 kommentar:

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv