31 januari 2012

Jag försökte få mig ett skratt....

Ett sånt där riktigt skratt ni vet.Jag tyckte det kul och jag skrattade när min man helt plötsligt ramlade ur bilen mitt i färden.Hur det gick till?Jamen han tappade väl sin snusdosa som hamnade jätte långt ner i en jätte stor mersa buss och vips så gick dörren upp och han for ut.Ni skulle ha sett hans min........och han tog sig tillbaka oxå och fortsatte att köra bilen.Jag satt kvar på passagerar sidan.....höggravid.Men glad, över att det gick bra och att det bland det konstigaste fenomen jag varit med om.Ramla ur bilen...han liksom välte ut såg det ut som.
Idag skulle jag då iaf framkalla ett skratt. Min lilla dotter har som uppgift att komma på ord som börjar på F. Och det gick bra,Vi kom på en massa.Fula ord fick man inte ta med meddelade hon.Jag förskte sen få henne att säga frukter med B. Ni vet den där babbelsin gubbjävel grejen...men då säger hon....om du tänkte bappelsin så........finns det ju inget som heter så mamma......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv