09 januari 2012

Årets stora börjabantadag!!

Ja jag har slavdrivit runt mina barn och ett par ungar till på en redig motionsrunda.Så är det,,,,,röra på fläsket.Nu äääääär det dax att inse att julen är över,nyår likaså....alla andra dagar man kunde skylla på oxå....slut!
Jag som tom köpte en chokladask häromveckan!!!Ja tänka sig att jag tänkte så här att jamen vafan det är ju helg dagar och då är det bara att köpa det och moffa i sig....så är det bara.......och så fick vi inte en enda choklad bit i julklapp!!!Hur kunde vi inte få enda ask?????Annars brukar man klaga på att fifan och dessa jävla chokladaskar som man får till höger i vänster juletider...som man trycker i sig så det står choklad upp över öronen...eller ja till bara marsipanen återstår...som oxå åker ner i slutet på januari.
Men inte en enda ask som sagt.Men det var egentligen rätt bra för då kunde jag utan att blinka välja ut den som var godast choklad i.
Fast det ångrar jag ju såklart nu......................................................jaja nuså är det bara o ta tag med hårdhanskarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv