26 januari 2012

Lite nervöst sneglade han på mig under dagens föreläsning...

Och det var ett snabbt ögonkast bara....troligen av rädsla att bli kallad för fler öknamn.Fast jag tyckte mig ana ett litet litet pytte litet leende i mungipan.


Alltså är det inte så att äter man sallad så äter man sallad.Och äter man sallad är man smal som fan......och det borde ju räknas om man lägger feta,skinka,räkor,tonfisk,vitlökssås,kyckling underst och toppar med salladsblad över så man liksom inte ser det som är under.Sallad som sallad.
Det ska jag säga till v.v konsulenten nästa gång ta mig fan......inte kan man vräka i sig sallad hur som helst inte.Ett icke fungerande koncept helt enkelt!Reklamation?.......(Sen har jag glömt att vi unnade oss en del på fjäll semestern men det är väl redan preskiberat vid det här laget eller hur)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv