13 januari 2012

Ja här blir det inga barn gjorda iaf!!

Nä nu(imorrn typ) drar vi från stan!Eller slowly slowly.....först ska vi bara....en massa och sen så.SÄLEN heeeere comes the taikons.Mannen står i sin vallaverkstad och förbereder skidor för fulla muggar.Jag packar bag in boxen;)
Inhandlade nya hundburar för att herrarna ska få en angenämare resa.Mohammed the hamster har en liten kappsäck packad och klar som Lisa packat med stor omsorg.Undrar om han åkt mycket skidor i Syrien? Resten av farmen blir husvakter tillsammans med skötare såklart.Elina hade oxå packat sin väska men jag la mig i lite grann...kunde liksom inte låta ungen fara iväg med den packningen riktigt.Jag undrar om hon hållit sig tillräckligt varm med...hmmm....typ 20 nagellack i olika kulörer;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv