31 januari 2012

Ordval....telepati....

En enda gång har jag kallat ,en för mig, nära person för ett manligt könsord.
Och det var väl kanske lite väl att ta i då...ok....
Men jag blev så förbannat och bet ihop,bet ihop.....och sen ¤manligt könsord¤ poff!!!!!Och hade jag då stått mitt på ett folkfyllt torg hade jag ändå högt och tydligt sagt samma sak.Men det händer inte ofta som sagt...en gång.
Idag satt jag tidigare och tänkte på incidenten.Det var ett tag sen och är preskiberat precis som allt jag gjort efter typ 1 dag eller så.
Denne person ringer mig iaf och presenterar sig glatt för hej det är ¤ manligt könsord¤.....nejmen heeeeej samma ¤manliga könsord¤.........
Jag menra man behöver inte ta det så jävla allvarligt eller hur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv