04 januari 2012

Inget särskilt att säga....

Ja det skulle väl vara att jag haft en trevlig dag här på dagiset ute på vischan.Barnen som var med somnar nog ovaggade ikväll efter en ca 6 km lång tur på sörmlandsleden.Vi, jag och 6 barn gick på bäver safari.Detta för att regnet småpissat mest hela dagen och jag började få hybris.....
Så iväg gick vi och riktigt spännande är det, man vet aldrig när man har turen att se bävern.Ett 30 tal fällda träd och bäver hydda fick vi se iaf.
Ja och så har jag fått tillbaka min bil.....kunde inte bli mer ointressant jag vet....men så är det ibland.Allt kan inte alltid vara en fest?.....varför kan det inte det förresten!!!!Jävla regel det där oxå.
Har lite planer att dra till Orsa i helgen....eller ja vi har blitt ditbjudna iaf.Och lite snö skulle sitta fint känns det som.....eller är det värt alla dessa mil i baken?Vi får se hur det artar sig.Lutar mer åt att hoppa över Orsa och hitta på nåt annat......kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv