11 januari 2012

Nu tänkte jag avhandla bantning....

Imorgon är det torsdag vet ni och då är det dagen D då jag ska få min dom över allt jag stoppat i mig under veckorna jag inte varit på vägning.Det är ett gäng veckor sedan jag var där.Dumt men så är det.
Så nu funderar jag på smartaste genvägen hur jag ska slippa alla extra kilon som hoppat på mig sedan sist.För det kommer det att ha gjort, det vet jag.
Så min plan inför morgondagens vägning. Om jag åker in till stan med kläder.Hoppar ur dem snabbt som fan utanför,,,,borde ge 1 kg mindre på vågen.En hel burk laxerande ikväll.,,,,borde ge 1kg mindre.Om jag klipper mig ikväll.....borde ge...hmmmm......när glöm det jag är så tunnhårig så det ger nog inte så mycket.Men allt som går att ta bort blir helt enkelt mindre plus då............
Det ska sannerligen bli skönt att komma igång igen.Jag tar min dom,mitt straff imorgon.jag ska stå där inför alla och bekänna mina synder.JAAAA jag har ätit glass,godis,båtbuffe,vin.......och det var gott=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv