24 januari 2012

Jag känner stress!!

Ja eller jag känner stress över att inte känna stress.....fattar du?
Något stämmer inte, jag måste ha missat något,inte förstått riktigt.....
Kanske förväntas jag göra,läsa,skriva något som jag missat?
Tur att jag ska till skolan imorrn så slipper jag sitta här och känna mig stressad över att inte vara stressad.Hmmmmm....idrotts psykologi känns intressant..........=)O jo just det.....nu kom jag på varför jag dels är stressad.En utav 2 viktiga böcker som vi förväntas ha i våra ägor är helt slut överallt.Eller ja...vi behöver ha den om ett par veckor...men ändå....jag vill ha den helst redan igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv