26 augusti 2010

En gång åt jag upp ett helt paket kritor på Ikea...

eller ja...det var några kvar som var halft uppätna. Min man visste inget om mitt dåvarande kritbegär och tittade bekymrat på mig när han började fatta vad jag pysslade med i smyg mellan hyllorna. Jag har tänkt att betala för dem SÅKLART sa jag irriterat tillbaka, vilket jag naturligtvis gjorde oxå så jag menade på att vad var problemet. Att jag åt upp ett stort paket kritor helt plötsligt därinne...det var väl inget konstigt med det utan tvärtom jag tyckte fler skulle prova denna underskattade läckerhet. Pratade graviditets nojor med en gravid kollega idag.Därav denna flashback. Raden av cravings jag hade kan göras väldigt lång. Kollegan hon var fullt normal och ägnade sig inte åt några såna här tokigheter what so ever iaf till hennes egen lycka kan man tycka=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv