19 augusti 2010

Tjurar får fart på även den slöaste!

Kände mig i mycket bättre jogg form idag. Tog samma runda som igår vilket innebär ca 2 km grusväg-ca 1-2 km sörmlandsled-2 km grusväg tillbaka. Mycket upp och ner vilket är bra för flåset. Idag sprang jag med hundarna ensam och då passar jag naturligtvis på att ha lurarna i öronen. Jag vet att det går tjurar i skogspartiet ibland men eftersom dem gick i en annan hage igår var jag säker på att dem skulle vara i den idag oxå men rätt som det var stod dem bara där!!Jag lovar att all trötthet försvann i benen och vi lödde ut ur hagen. Knixigt med sånadär elstängsel när man är stressad men det gick och resten av hemjoggen gick av bara den adrenalin kicken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv