22 augusti 2010

Vi kom fram till ett mycket bra beslut ...jag och kollegan igår. Tjejmilen om 14 dagar.

Välkommen till Tjejmilen 5 september 2010
– Det blir en löparfest att minnas!


Tjejmilen är landets största idrottsevenemang för kvinnor med 26 000 deltagare. Det bjuds både på fest och tävling när loppet avgörs för 27:e gången söndagen den 5 september 2010.
Det blir en löparfest att minnas!


Du tävlar mot dig själv och testar din kondition på den sköna 10 km-banan runt Djurgården i Stockholm.
Att springa en mil är en prestation oavsett vilken fart du håller. Det är en lycka att nå målet och känna tillfredsställelsen; ”Jag klarade det!”

Nu hoppas vi bara att vår semesteransökan går igenom=)Håller alla tummar för det.

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna.
    Tur att jag inte är kollega med dig. Än.;)

    SvaraRadera
  2. *gnider händerna mot varandra* ..vänta du bara;)

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv