12 augusti 2010

Skadar ju inte att prova..


Men nu vet vi.Vi råkade få med oss en kattunge hem häromdagen men det funkade inte alls med övriga flocken så nu bor den lille hos Anders istället.Slutet gott allting gott.Hänt på sistone?Inne i jobbhemjobbhem hjulet igen.Jag trivs på mitt jobb så missförstå mig nu inte men det bästa med att jobba är att ha långhelgerna att se fram emot:-D Mina barn kommer hem ikväll och det vankas fredagsmys(!)anledningen till detta förskottsmys är att mannen och jag som sagt drar till Mora/Sälen imorrn.Start 10.10 tror jag på lördag.Testat cykelformen lite i dagarna och räknar inte med och vinna Cykelvasan 2010:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv