24 augusti 2010

Pinsamt....läs inte ens detta...det var som om självaste fan flög i mig...

jag drar det lite kort. Ute på morgon promenaden med hundarna träffar vi på reporter och medföljande fotograf från en lokal tidning. Dem ville skriva om årets stora mygginvasion. Nääääe....vill inte vara med sa jag först och det menade jag verkligen men sen står man där iaf och pratar myggor som om man aldrig gjort något annat i livet än pratat om just MYGGOR.
Blablablablabla......som en riktigt drabbad lappsjuk liksom. Och så ni som känner mig VET ju vilket minspel jag har. Det såg nog ut som om jag var drabbad av naturkatastrofer eller nåt på dem bilderna dem knäppte under tiden jag bladdrade. Och jag vet med mig att jag liksom spädde på lite oxå av bara farten....typ Jahaaadå Larslund här inne i skogen det är rena rama mygg nästet man har inte ens kunnat sitta ute och grillat på heeeeeeeeeela sommaren.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv