16 augusti 2010

Mot nya mål...

jobbat mina 11 timmar idag och har hållit mig lugn och sansad. En gammal hederlig vilodag som man säger. Nästan så att min kropp säkert tror att vi är på semester igen typ.....luuuurad!!För imorrn tänker jag börja träna inför löpningen i tjejklassikern. Igår råkade jag anmälas till vasaloppets öppna spår nästa år. Vilka bra "råkagöra" saker va ;)
Mannen min och jag har inte så bra inflytande på varandra då vi får en lugn stund över...då ska det planeras nya upptåg. Och en inre röst driver mig till att säga -jamen det gör vi...det låter kul...eller tvärtom....jamen du...skulle det inte vara kul och göra det här....plötsligt har man glömt bort sina begränsningar=)och så vips så står man där.Men nu så.. mot nya mål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv