30 augusti 2010

Hon med ont i halsen enligt varannan dag principen..

har inte mycket att säga....hmmm....såvida du inte kommer och vill prata myggor med mig såsom tusen andra redan har gjort vid det här laget;)
Vila står på schemat idag.....eller ja ifrån träning iaf.11 timmar på arbetet räcker gott så.Hämtat barn från hip hop dansen full spätta hem. Ut och ta hand om alla miljoner djur och nu lite läxcheck och sånt som hör till.Kanske att jag släpar mig ut på en liten fårrunda eller så om inte myggen är för jävliga förstås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv