24 augusti 2010

Sagt är sagt...

lovat är lovat men jag hade en ny joggdate ikväll så det var bara till och snöra på skorna och ge sig iväg trots att man kände sig badhusetmosig och egentligen var jag inte i behov av träning idag alls men nu så känner jag mig som ny igen. Särskilt eftersom vi tog en runda som jag inte joggat på år och dar och som är så där lagom lång med ett par herrejösses backar som får en att svettas ordentligt..Nu blir det lugnt ett par dagar igen.
Jobb i dagarna 2 väntar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv