23 augusti 2010

Hurtbulle.......

Är det liksom en hurtig bulle?Iaf så har vi joggat tjurrundan idag och det var jobbigt fast skönt på samma gång...lite sadistiskt egentligen. Och som det varit ofta på sistone så är det dåligt med vatten i brunnen hemma så efter gräsklippningen kunde jag inte stå ut med mina egna odörer längre.Alltså till sjöss för ett minst sagt uppfriskande dopp. Tänk er det senariot i vinter.Där ligger man på isen som en strandad säl med sitt Palmolive=)Njaaahh....
nog ska vi finna en lösning på även detta dilemma för måste erkännas att det börjar på att bli lite irriterande.

1 kommentar:

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv