29 augusti 2010

Vi tar dagen lite allt eftersom...

Åka och titta och heja på mannen som deltar i supermoto sm som körs i gröndal i helgen.
(Jag ska berätta en hemlis...det verkar som om han tänker lägga ner supermoton helt och bara köra lite cross och enduro istället på motions nivå=)Han menar på att det är så mycket jobb och pengar han måste lägga ner på det fjuttiga antal timmar han får köra supermoto aktivt. Jag vet att han tycker det är det roligaste som finns egentligen men förstår fullt ut att han tröttnar till slut.Som ett sm tex...igår hade dem träningar visserligen ganska generöst på banan men idag kör han tidskval på 25 minuter tror jag. 2 finaler varav varje är 15 minuter om jag inte minns fel. Thats it!Och till detta går det alltså åt en hel helg och en herrans massa pengar...ja ni fattar va.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv