17 augusti 2010

Struktur,ordning o reda,rutiner...


Alltid komma ihåg att skicka med rätt packning,skriva under alla viktiga papper som följer med i barnens ryggsäckar hem,veta minst ett halvår innan hur barnen ska vistas på fritids/dagis under ett kommande höstlov.....
Idag var Lisas 1a dag på dagis efter långt sommarlov och där på dagis hänger det 6 koftor av olika modeller.Ungen slapp ju iaf frysa. Jag måste erkänna att jag undrat lite vart alla hade tagit vägen ..but hey..det fanns ju fler i affärn.Finns inga problem bara lösningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv