09 augusti 2010

Har inte direkt legat i tränings mässigt...

eller det beror ju på vad man syftar på förstås. Träning av smaklökarna i vinprovning i Italien hjälper mig föga på lördag då det är dax för V A S A C Y K L I N G!Jojjemenssan så får det bli, sagt ord gäller. Mannen undrade lite försiktigt om vi inte skulle strunta i det istället...och när han såg min min då han sa det ändrade han till att klart vi ska köra...o nu menar han på att sist i mål bjuder på middag. Jag kan ju redan nu börja planera menyn isf..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv