19 mars 2010

Åkte 06.30


anlände nu. Jamen det äääär långt, det kan man inte säga nåt om och det känns. Elina är hos sin pappa i helgen, vilket passar bra då jag ändå bara e hemma och vänder typ. Hade tänkt att ta en jogg ikväll men det bara går inte inser jag. Slask och is hela vägen.Blir en stund på cykeln ist så man piggnar till. Jag känner liksom att det finns inte ens nåt o blogga om när man varit på jobbet hela dagen.Luften går ur en. Imorgon kommer jag vakna och vara snäll, rolig, pigg och full av inspiration. Trevlig fredags kväll till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv