15 mars 2010

Diffus obehags känning...

i armen har jag haft ett par dagar nu och inte fattat vad det handlar om men så slog det mig att det måste vara efter att jag gav mig på min man i fredags. Jo det var ju detta med utbildningen vi gick via jobbet. Utbildningen avslutades ju med ett par grepp man kan ta till om man blir antastad då genom att någon greppar ens handled. Med ett enkelt knicks så tar man sig ur greppet och det funkade ändå tills jag kom hem och mopsade upp mig mot mannen o sa att ta mig i armen så hårt du kan. Och det gjorde han inte riktigt så jag vråla ta i nu.Och han tog i mer och jag skulle ta mig loss...trodde jag men nej det gick inte utan att ta till drastiska handlingar som spark mot mellangärdet.Och sen tänkte jag inte mer på det ända tills nu...=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv