23 mars 2010

Ska jag inte komma hem då...

ringer den ur gulligaste sötaste bästaste mannen och frågar...klockan skulle ha blivit 18 innan han varit hemma och sen iväg imorgon före 5...det var lockande att säga jo du kommer hem men jag hejdade mig och sa ansvarsfullt ifrån denna snabbvisit.Nej det är nog bättre han får vakna på plats där och jobba på så dem blir klara nån gång ist=(
Idag hade vi besök av vår vän Oscar som gjorde oss sällis på lunchen,trevligt=)Nu börjar det oxå likna ett hem nere i lillstugan när husmor Oskar feijat där. På eftermiddagen träffade jag och Lisa personen X som jag åtagit mig att vara kontakt person åt....mycket trevligt! Väl hemma igen utbröt det sedvanliga kaoset(se tidigare inlägg)så när väl lugnet infunnit sig unnade vi oss ett hett bubbelbad som avslutning på dessa 2 lediga dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv