22 mars 2010

Vi är så ensamna så ensamna....

bara mamma och Lisa dag hela dagen har varit mysigt men nu känns det som enough liksom. Kom hem nu min familj!Älskade mannen är i annan stad på arbete för tillfället och för att få det att flyta på stannade han kvar där för att jobba in så många timmar som möjligt nu när jag är hemma och håller ställningarna.Elina hon är kvar hos sin pappa. Saknar!!!Fick träffa henne en snabbis då jag svängde in på skolan med dans skor till henne idag, då kändes det bättre=) Joggen gick väl inte som planerat för dem skäggiga damerna kom galopperande efter oss efter att vi hunnit ca 1 km bort....bara att vända hem igen...getskrällar.Imorgon kommer allt vara som vcanligt igen då familjen är samlad=)ALDRIG skulle jag vara ensamstående "bonn mora"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv