31 mars 2010

Jag kissade på mig.

jag är världens sämsta på att INTE skratta när nån klantar sig( på ett sätt som dock inte skadar den andre allvarligt såklart)Idag har jag inte bara varit världens sämsta på det utan oxå världens sämsta mamma. Jag och tjejerna kommer hem efter skola och dagis. Morsar på getterna lite och ger dem mat. Smyyyyyger ut för att getterna inte ska hinna rymma efter oss...phuuu...inga getter i sikte och vi kom en bra bit typ 1 km i skogen då hör man i fjärrar...bähääääääbähääää...och så kommer de i full galopp och har spårat upp oss. Men då detta förekommer mer ofta än sällan här hemma hade vi varit förutseende och tagit med koppel utifallatt till getterna. Jag står med hundarna och Elina kopplar på getterna. Alla husets katter har oxå slutit upp i vårt sällskap vid det här laget. Hugo är i upplösnings tillstånd av upphetsning. Rätt som det är ser jag i ögonvrån hur Elina bokstavligen flyger förbi bakom getterna. In genom vallar av kvarvarande snö, buskar och slutligen fattade hon att släppa greppet. Jag skratta så jag kissade på mig. Elina gjorde sig inte illa som tur är och alla kom hem efter mycket om och men.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv