13 mars 2010

Oh my good....säg inte att jag inte ställer upp....

för nu ställer jag upp på att se på melodiskitfestivalen allt för min dotter som är melodifestivalen fanatiker=) Men men jag behöver lägga mig ner och låta potaisgratängen sakta sjunka ner i denna eviga tillstånd av paltkoma. På måndag gäller det!Säkert!Trevlig fortsatt lördag!Hoppas Kalle,Erik, Stefan,Jonas och gud vet allt vad dom kan heta vinner....eller nej det var final oxå....hoppas att nån som är söt enligt Elina vinner då....typ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv