28 mars 2010

Boysen ser ut som Fluffe o Tuffe pudlar och doftar Barnängen.

Tänk att vara så pigg i 86 års åldern(jag skäms men det kan diffa på nåt år hit eller dit)
Firat Aina har vi iaf gjort idag,en riktig krut gumma är hon mannens mormor. Hon blir min "wannabe"förebild om jag blir så gammal som henne=)Fick ihop över milen i motions väg idag så det får duga känns det som. Dock var bara 3.5 km av dem jogging resten promenad. Kommande veckan ser ut att bli tajt med 6 arbetsdagar och mannen kommer att lämna mig här igen med stans alla karsudden patienter imorgon natt. Jag skall rusta för ev strid. Homeboysen är nybadade,nykammade och tänderna extra vassa om vi skulle få oväntat besök;)Bring it on säger vi bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv