17 mars 2010

Dagen "inte göra något" fylldes den oxå=)








På förmiddagen hann vi med djur skötsel samt promenad. Då passade vi på att börja sanera husbilen som är i obobart skick as it is...smutsig är bara förnamnet men det får man ta då det säljs i befintligt skick på KVD.
Sedan kom mannen hem tidigare än beräknat med ett helt fång tulpaner (och as we speak säger han att han tycker att jag ser ut att vara typ 27)Vad vill han???=)
Sedan for patrasket iväg med sparken och hämtade barn från skolbussen. Barna skaran växte sig till 5 barn idag. Hemma lagade vi till riktig gammal hedelig mat...kåldolmar...mums!!! (i hollywood stil). Och sen ja ni vet ju resten...jag lovade att ställa upp på tjejvättern då Kaisa och Micke var över på fika...
Obs på första bilden har jag föreställt mig hur det är att var en get hela dagarna så jag gick upp i gethuset och fotade getvyn....inte så tokigt...varför vill dem rymma hela tiden otacksamma getter=)

1 kommentar:

  1. Jupp nu finns de inge återvändo!! Snart dags o börja träna:-)

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv