22 mars 2010

LÅS DÖRREN!!!!!

var det sista mamma sa innan dem åkte sin väg och här blev vi kvar helt ensamna Lisa och jag.Och jag sa bara lite nonchalant...eeeeh varför då...jaja nyckeln behöver ju iofs inte vara kvar på utsidan av dörren men annars....inget att var rädd för, inget att frukta.
Kommer ihåg sist jag blev lämnad här ute mitt i ingenstans ensam med barnen. Mörkret föll och barnenundrade varför i hela fridens namn dem skulle sova i vår säng men jag sa bara att vi hade mys och så vardet bra med det.
Sanningen var den att jag började inbilla mig att det kunde ju mycket väl stå nån ute i mörkret och glo rakt in. Och sen hade jag som en hel historia klar hur det KUNDE bli att nån kom in källarvägen, att den personen var en förrymd psykopat från karsudden.....
Slutade med att jag kastade iväg ett ilsket sms till mannen om att jag bor inte kvar i huset en dag till utan hund. O vips bor det nu 2 jätte arga stora vaktande bestar i mitt hus så denna gång kommer jag inte ens komma på tanken att det skulle vara nåt att vara ensam här mitt ute i skogen.(Mannen undrade den gången hur jag tänkt att karsudden rymlingen skulle ha hamnat just här...taxi eller...men det kunde väl inte jag veta heller)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv