18 mars 2010

Tack så hemskt mycket Kaisa...

Idag igen har jag haft turen att få hem mannen tidigare=)Jag sa det ..man börjar nästan bli bortskämd med att ses så mycket....skulle kunna vänja mig nästan=)
Det där med cykling....shit vad jobbigt det var och trampa 15 minuter...ja det är säkert, svettig hann man bli. På 15 minuter säger cykeln att jag cyklade 8 km, då hade jag som mål att minst hålla 30 km/h marstakt på medel tyngd. Bra det här så egentligen skulle jag tacka Kaisa för en push åt rätt riktning=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv