14 mars 2010

Ett gott skratt förlänger livet..

O idag har mitt liv fördubblats minst sagt så kul har jag haft.Har ont i magen av allt skratt.Dagen har kantats med trevligt sällskap.Ett tag var vi typ 15 pers runt bordet.Nästan kalas varning på d hela:-)Jag klagar inte,kul att folk hittar hit.Denna vecka har vart fullpott med vänner här hemma.I fredags var Annie med gullige sonen ut på lite lantluft.Nu ska jag lägga mig i badet o läsa Cesar Millans bok,numera även kallad min bibel.(Han skulle jag kunna tänka mig ha som inneboende as a matter of a fact.)Arbets vecka framför mig...56 timmars.Japp så får d bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv