25 mars 2010

Hon har bestämt sig...

och inte ens på en måndag. Återkommer om metod men det lär bli en blandning av det mesta som funkar.Träning 4 dagar framåt...punkt!Jag vet att det kommer att kännas motigt ikväll därför skriver jag detta nu för att inte kunna banga sen...lurad(jag själv alltså)12 veckor kvar till tjejvättern och om jag inte vill komma sist(näst sist går bra)lär jag börja nöta på skinksteken lite.
Sista arbetsdagen inför lång helg wohooo...och det bästa..Elina kommer hem idag!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv