17 mars 2010

Det är en konst att lyckas med att göra ingenting. So far har det inte gått så bra för oss. Kunde inte längre sitta vid datorn och stirra på alla gigantiska damm råttor som skymde sikten. Och inte heller kunde jag stå ut med pappers högarna och gud vet allt som samlas i data skåpet. Fixare patrullen Lisaochmamma AB ryckte in. I vårt koncept ingår idag även en redig djurskötsel. Hade tänkt att vi skulle upp i gethuset och rensa upp men så har det kommit snö inatt. Det ingick inte i våra planer!Igår satt jag och gjorde upp "göra inget planer" och då såg jag framför mig hur vi sitter i varsin solstol på altanen och solar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv