21 mars 2010

Hill inte hill inte hill inte....


ha her hö hu....som Elina skulle ha sagt när hon var liten. Hon la alltid till ett h framför allt eller iaf det mesta..Homas, Harina, holan...=)Imorse när jag åkte till jobbet tyckte jag att man nästan kunde känna doften av små tussilagon och vitsippor meeeeeen så fel man kan ha. Till min förvåning kunde jag idag skåda att det stod - 50 grader på termometern på fristadstorget. Så stackars dem som jobbar i centrum säger jag bara...=)
Nu ska här tittas på Ice age 3, lagom avslutning på denna helg som helt gått i jobbets tecken typ.2 dagars arbets vecka väntar mig.

1 kommentar:

  1. hehe jaa man fick mååånga goda skratt pga snuttan. <3 min stora guldstjärna. :)

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv