14 mars 2010

Jag hörde röster...det var inte mitt fel....

kl 06.15 går hon upp wannabe bonn mora som man är. Rösten sa åt mig att kliva upp och börja baka frukost bröd kl 6.15 en ledig söndag!Du får skylla dig själv sa rösten att du glömde köpa bröd....SKOJA bara hör inga röster obs!!Jag kommer inte mörda eller nåt heller=)
Det är nog bara åldern och en mycket kärvänlig Hugo kompis som helt förvirrat undrade varför hans familj sover när det är ljust ute.Nu ska jag ut med en hel skål med "goda"rester till dem andra i hagen. Dagens meny:
-Potatisskal
-Bröd
-Klyftpotatis
-Hård bulle
-Gammal naturgodis
Toppat med lite pasta...MUMS som hon den där hollywood madamen skulle ha sagt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv