11 mars 2011

Första saken brakade sönder...

och sen en till så jag ska nog låta betongen hårdna ett tag till.Men jag ser att resultatet skulle ha blivit bra. Kanske skulle jag blanda hårdare nästa gång...hmmm.
En konst det här med att få allt rätt. Jag smorde iaf in alla byttor jag gjutit i vilket underlättar att få dem att lossna sen. Idag har jag haft sällskap heeeela dagen av byggare. Här har det påbörjats renovering av tak partiet i köket. Det blir till att bygga igen det med breda brädor.Takbjälkarna kommer att vara synliga dock.
Nu pågår pudring av näsan för fullt. Kvällen kommer att spenderas med ett gäng brudar.Rödvin Ost och kex. Kan inte slå fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv