09 mars 2011

Idag har jag och mina kollegor..

fixat,trixat med pappers(dator) arbete.Ända tills det tog stop och vi lyfte luren och bokade in en bokförings kurs åt mamma mu här.I do not have the nerves att inte kunna saker på en gång..det ska bara funka..klick klick klick så ska det vara klart.
Så jag och mina kollegor har tagit tag i slutstädningen av lillstugan istället. Och en liten radio har vi haffat dit upp oxå. Jag menar mina kollegor är lite...hmmm...låt mig tänka...fåordiga.Ja jag sa ju det igår..håller på att aklimatisera mig.Som tur är hade vi lite frukost sällis och vi väntar visit på eftermiddagen oxå.Det rullar på..jag bara väntar på alla tyskar redan nu=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv