04 mars 2011

Jag hatar att inte finna det jag söker!

Är det nåt som går mig på nerverna så är det frasen- Var la jag den?Jag vet att jag hade den då...men. Jag blir gaaaalen av det. För jag kan inte sluta tänka på det förrän jag hittat det jag bestämt mig för.Just nu letar jag efter en pytte pytte liten påse med fiske krokar som jag fått av en kollega.Kollegan gör såna själv och idag hade Lisa och jag en tanke på att ta den lilla påsen, gå ner till sjön och komma hem med en gös till middagen. Men ingen liten påse med krokar!Och jag är helt säker på att vi skulle få en gös med oss hem idag om jag bara hittade påsen fast vi aldrig någonsin fått en enda lite mört då vi varit nere och fiskat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv