08 mars 2011

Lita aldrig på en katt!

Svängde in på kondis för inhandling av semlor dagen till ära. 4 st alldelles färska och fina.Kommer hem ställer upp dem på bänken. Sätter på en panna kaffe. Går ut för att valla in lite lösdrivande getter som fått vårkänslor och springer omkring och gör svanhopp. Kommer in och katten har haft ner kartongen på golvet och gjort sitt bästa att bryta sig in i förpackningen.Dem 2 som låg i den såg inte delikata ut längre.Men kanske är det så med dessa katter, ursprungligen från Göteborg, att man borde såklart ha köpt med sig en semla till den oxå!Ledsen katten att jag inte tänkte på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv