05 mars 2011

Idag har jag varit lite snål..

Jag tänkte att ni inte ska få uppfattningen att jag inte gör något annat än bloggar. Ja med tanke på blogg bombningen under gårdagen...en fiske bild på Lisa..och här en till ..o en till...
Så idag blev det inte ett enda inlägg istället...aldrig lagom.
På förmiddagen har vi pysslat lite uppe i lillstugan tillsammans. Och eftersom jag inte hittade något passande köks bord så ska vi nu tillverka ett eget. Ja av gammalt virke som låg och nästan ruttnade. Återkommer med resultat. Det kommer att bli så fint tycker jag!Mannen är mer skeptisk till min återanvändning och resultatet men det kan inte bli fel. Det blir av gamla brädor som man sätter ihop...kommer att se ut lite som ett gammalt klaffbord.
Sen har jag tillbringat resten av kvällen på mitt jobb. Imorgon rullar jag in på sista versen där på ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv