04 mars 2011

Tror dem man är gjord av pengar!

Åkte in till stan för att hämta hem Lisa efter fix i lillstugan.
Kände mig liksom i farten med fixningen så jag passade på att besöka ett loppis när jag ändå var i stan.
Jag lovar er...jag kommer aldrig mer sätta min fot där!Direkt innanför dörren stod en del av ett gammalt vackert skåp.Skåpet saknade dock en hel dörr och den andra dörren satt löst.Skåpet var slitet inte bara på ett vackert åldrat sätt utan skador som tillkommit på senare tid.Jag frågar expediten hur mycket dem vile ha för skåpet och hade tänkt mig max 300 men 3500 var priset!För det var ju faktiskt från 1800 talet sa den otrevliga arroganta tjejen som jobbade där.Och jag säger inte bara det utan det var så. Sen var det bara en massa gamla äckliga krukor,skor,koppar,begandade underkläder och annat äckligt där. Så jag var tvungen och liva upp mig igen efter det loppis besöket. Detta genom att inhandla lite nya hushålls attiraljer till lillstugan.Det närmar sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv