02 mars 2011

Planer...

Jag planerar att ta tag i cyklingen as from imorgon då ska det ske...fast än så länge inne här hemma framför datorn. För tydligen så funkar det på så vis att man kopplar upp sig på ett program och cyklar olika banor. Låter ju lätt.......återstår att se;)Det är inte långt kvar till vättern rundan som mannen så snällt gav mig i födelsedags present.Och för att inte tala om Vasaloppet på cykel som jag aaaaldrig mer skulle tänka tanken på att delta i igen.
Fast hur perverst det än må låta så suger det lite i skidtarmen igen..kanske blir det ett litet avslutnings pass till helgen om tid ges.Det där med skidåkning är ju trots allt ganska kul i slutändan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv