19 mars 2011

Loppis..

det var en mycket trevlig dag på Santessons loppis idag. Jag hade turen att stå brevid ett trevligt par och så hade jag mycket trevligt folk som handlade av mig oxå såklart!Idag hade jag mest med mig cykel grejer och det har minskat ganska mycket=)Lite betong grejer gick åt oxå, vilket jag är så glad över!Trevlig helg
Betong kurs efterfrågades, viket jag givetvis kommer att anordna frammåt sommaren. Roligt!!Nehepp ut och få på sig lite sol kanske=)Åkte förresten förbi ett nypreparerat skidspår på vägen hem. Skid sugen!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv