10 mars 2011

Jag känner mig djupt tacksam...

för människors ödmjukhet och snällhet! Vill du ha hjälp? Bara det lilla känns så bra att nån frågar. Jag har nog lite svårt att ta emot hjälp om sanningen ska fram. Inte så att jag tror mig kunna allt utan snarare så att jag inte vill vara till belastning för någon annan.Men jag ska lära mig att bli bättre på att inte tänka så.
Själv vill jag gärna vara en sån som ställer upp om jag förmår. Och det är aldrig till någon belastning snarare skapar det en känsla av välmående.Idag har jag klurat på lösningar till hemsidan tillsammans med en person som sa just dem orden...vill du ha hjälp? Jaaaaaaaa tack=)!!!!!Och det är väl så som någon klok sa...what goes around comes around.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv