25 mars 2011

Jag måste sluta tänka jag hinner ingenting...

det handlar snarare kanske om att hela tiden ha en känsla...liiite till skulle jag ha hunnit fastän man når sitt mål liksom.Och så skulle jag behöva sluta vilja att saker o ting sker med omedelbar verkan, helst igår. Och händer det inte med en gång är det inte intressant längre.Detta ska jag försöka bli lite bättre på tänkte jag, som typ försenat nyårs löfte.
Idag hade jag dagen planerad. Hälften är gjort. Nu väntar vi lunch sällskap som ska bjudas på soppa och VÅFFLOR såklart. Sen får vi se hur resten av dagen håller sig till planen. Eller så kanske jag skiter i planen helt enkelt=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv