22 mars 2011

Ibland känns det som om man inte hinner någonting..

hur man än jagar efter klockan. Dagens beting blev nästan gjorda. Har påbörjat tillfrächning av Lillstugans altan idag. Såklart skulle den bli bättre om man rev ner den rakt av och spikade upp en ny. Men nu får det duga ett tag med lite färg. Jag gillar stilen på ett sätt då den smälter in i miljön.Sen så skulle jag nog vilja ha en balkong dörr från allrummet så man slipper gå runt för att komma ut till altanen.På dagens loppis runda fyndade jag ett jätte vackert gammalt bord och lite annat smått o gott.
Dagens friskvård avklarad 1.5 timmes prommis på sörmlandsleden.....och sen var det typ kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv